Algemene Ledenvergadering 2015

Afscheid Jan Keen als penningmeester

Tijdens de goed bezochte algemene ledenvergadering van 19/3/2015 heeft Jan Keen afscheid genomen als penningmeester. Gedurende een zeer lange periode heeft hij deze functie vervuld. Jan werd door de voorzitter uitgebreid bedankt en geprezen voor zijn gedegen penningmeesterschap en verdere inzet voor allerlei activiteiten van onze club. Hierbij werd hij in het zonnetje gezet met bloemen, wijn en een speciaal gemaakt kunstwerk van Jos Elferink.

Koos Ruhé nieuwe penningmeester

Daarna werd zijn opvolger Koos Ruhé voorgesteld, die het penningmeesterschap gaat overnemen. Jan zal hem voor zover nodig nog assisteren. De voorzitter benadrukte nog dat wij erg blij zijn iemand gevonden te hebben die deze belangrijke functie gaat doen. Wij hebben er alle vertrouwen in.

Afscheid Jan Heijnen als barbeheerder

Ook werd tijdens bovengenoemde vergadering afscheid genomen van Jan Heijnen. Jan werd door de voorzitter uitgebreid bedankt en geprezen voor zijn inzet en uitstekende verzorging van het barbeheer. Jan zal nog wel de verhuur van de kantine blijven doen alsmede de algehele inkoop, excl. het bier. Na alle bedankjes werd ook Jan in het zonnetje gezet met bloemen en wijn. Het barbeheer tijdens de woensdagavond competitie zal gedaan worden door de deelnemers van deze competitie. De opstart van het seizoen wordt nog verzorgd door Jan en Nellie.